Tietoja minusta

Oma kuva
Ristiinrastiin Suomen ja Italian väliä reissaava nuori tyttö kirjoittelee elämästään ja ehkä siinä välissä jotain jopa ruuanlaitosta. A young girl traveling from Finland to Italy and back writes about her life and maybe even about cooking.

perjantai 21. syyskuuta 2012

la famiglia

huhu. Nyt vihdoin voin jatkaa blogia. Viimeset päivät on ollu aika vaikeita. Mun piti tehä tästä tekstistä pitkä ja kertoo kaikki mitä viikon aikana on tapahtunu mutten taidakkaan :( Tosiaan perheen kanssa tuli vähä erimielisyyksiä ja oon nyt vaihtamassa toiseen perheeseen. Koulua mun ei pitäs vaihtaa ja toivon etten, koska vasta nyt alkanua sopeutua tonne kunnolla ja saanu kavereita :---/ Nyt asun viikonlopun mun assistentilla (parikymppinen nainen, asuu vielä kotona) ja tää vaikuttaa ihan hyvältä. Ens viikoks meen "auroratalolle" eli isolle talolle vuoristossa jossa asuu vaan vanha mummo ja ISO berhardilainen :D sen jälkeen mun pitäs muuttaa uuteen perheeseen mut vielä mulla ei oo mitään tietoa tulevasta. Toivon et kaikki käy hyvin koska mun eka perhe sano et 25% vaihtareist vaihtaa perhettä.., että. kiva ku tällästakin kerrotaan. Onneks jäi hyvät välit perheeseen ja vaihto tosiaan johtuu siitä että porukat on töissä suurimman osan päivästä ja esim ens viikolla molemmat lähössä saksaan työmatkalle (samaanaikaan). Eli olin paljo yksin varsinki ku kavereita ei saa niin nopeesti ku luulin :( MUTTA nyt on kuitenki kaikki hyvin jee ja aion pärjätä :---)
teen myöhemmin pidemmän tekstin kaikesta :) ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti